středa 16. října 2013

Barneys Warehouse Sale

Včera jsem si na sebe vzala top a svetr, co jsem si pořídila před pár lety v New Yorku na Barneys Warehouse Sale. Už jsem o ní psala dříve. O výprodeji jsem se dozvěděla z Time Out magazínu, který je jedním velkým seznamem koncertů a různých akcí, takže se nic neprošvihne) což je důležitý, že jo.

This outfit consists of top and sweater I bought couple years ago in NYC at Barneys Warehouse Sale (I already wrote about it earlier). I found out about the sale in Time Out magazine, which is the best source of all events in NYC. I like to wear the sweater and top together, so comfortable and warm, perfect for these days.

Dries Van Noten sweater, Leroy & Perry top, Topshop jeans, Zara biker jacket, Marc by Marc Jacobs handbag

2 komentáře:

  1. mne se moc libi ta kabelka! sluselo ti to
    pozdravy z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  2. Ohhh nice green top! I like this kind of
    green color and that clutch bag is cute!
    Xx

    OdpovědětVymazat