sobota 24. srpna 2013

Fall Boots Wishlist

Tak je tady podzim. Někdo možná namítá, že podzim "oficiálně" začíná až na konci září, tedy za měsíc. Ze vzduchu je však jasně cítit podzimní aroma. Moc nadšená z toho nejsem, jsem narozená v létě a i když při vedrech nezřídka nadávám, moje sezóny jsou jaro a léto. To letošní se mi moc nepovedlo. Den před mými červencovými narozeninami jsem zjistila, že mám zápal plic a následující měsíc jsem strávila doma. A najednou je podzim. Ale co se dá dělat. Alespoň jsem si vytvořila malý wishlist bot na podzim a na zimu, ale tu nechci ani náhodou zmiňovat. Jako kdyby nebylo dost depresivní, že všechny nové kolekce jsou černé, šedé a sem tam "rozzářené" vínovou, nebo jak ji módní svět rád nazývá, barvou bordó. Takže jací jsou mí tři favoriti?

1. TIMBERLAND

Timberlandy jsou klasika, toužím po nich už delší dobu. Párkrát jsem si je v New Yorku zkoušela, ale vždycky mi přišlo, že mi nějak nesluší. Po pár letech je ale stále chci, takže je to jasné. Brala bych nějaké s kožíškem a  objevila jsem tyhle leopardí. Kdybych je sehnala, tak je to totální láska.



2. TROOPA

Model Troopa od Stevea Maddena mám už ve třech velice vytížených variantách. I proto potřebuju na chladnější sezónu další model, zvlášť po tom, co je venku spousta nových barevných variant. Cílem mé obsese jsou ty první, modré. Škoda jen, že detaily nejsou ve zlaté barvě.



3. NEW LOVE FOUND AT ZARA

Třetím modelem bot, který by mě zaručeně obšťastnil, je z nové kolekce Zary. Ještě jsem tento model neviděla osobně (poslední měsíc jsem viděla boty jen na internetu nebo v čekárnách u doktorů a z těch bych si moc nevybírala), ale věřím, že láska na první pohled na e-shopu Zary bude stejně intenzivní i při našem prvním setkání v obchodě <3


1 komentář:

  1. taky už jsem koukala na TROOPA botičky od Maddena mě zase láká nějaká světlejší barva - už jsem je vytáhla)) z letního spánku a dělají mi neuvěřitelou radost :-*, jeeee a ty TIMBERLAND to je prostě klasika :D



    OdpovědětVymazat