neděle 9. června 2013

Outfit + Ikony času Fashion Show

Minulou středu jsem byla na módní přehlídce v Buquoyském paláci, sídle Francouzské ambasády na Malé Straně. Hlavním bodem přehlídky byly studentské práce VOŠONu, před nimiž představili své svatební návrhy s názvem Bílá inspirace francouzští studenti z Lycée Les Coteaux v Cannes. Svatební kolekce mě tolik nezajímala, nicméně byla minimalistická a vkusná. Večer se povedl, potěšila mě židle s mým jménem a modely VOŠONu se mi líbily víc než na x přehlídkách již zavedených návrhářů. Navíc bylo super občerstvení a míchané drinky. Celý report najdete tady.

Last Wednesday I went to a fashion show that took place at the Embassy of France in Prague. The evening was about Czech fashion students from VOŠON College and there was also a presentation of wedding dresses created by French fashion students of Lycée Les Coteaux in Cannes. The wedding collection was called White Inspiration, it was very minimalistic and tasteful. The whole evening was very good, I was happy to see a chair with my name on it and the show was really nice, even better than some of the presentations of Czech designers. The food and drinks were also great! Find the whole report here.


Měla jsem náladu jít spíš neformálně, tak jsem si oblékla tričko Run DMC z Forever 21, koženýho křiváka ze Zary, modré džíny z Topshopu a kotníčkové boty se zlatými detaily jsou také z Topshopu. Co se týče doplňků, psaníčko je Marc by Marc Jacobs a černozlaté náramky BCBG a Forever 21. 

I was in a casual mood so I wore a Run DMC tee from Forever 21, leather biker jacket from Zara, blue jeans and ankle boots with gold details are from Topshop, clutch is Marc by Marc Jacobs, black and gold bracelets are from BCBG and Forever 21.


zdroj obrázků: Móda.cz


1 komentář:

  1. Ty modré šaty jsou super! Jdu ještě kouknout na ostatní modely, díky za tip :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat