neděle 3. března 2013

Outfit na Lvech

Yesterday I went to Český Lev, it could be translated as Czech Lion, a set of different movie awards. I was there working, trying to find out what people wore. There was vegan food that I really enjoyed)

Včera jsem byla pracovně na Českém lvu. Měla jsem nahánět naše slavné celebrity a zjišťovat, co mají na sobě. Bylo to náročný, ale veganský raut byl super. Objevila jsem tam Loving Hut, od nich jsem ochutnala nudle se zeleninou a byla jsem z nich nadšená. Jím totiž z masa jen ryby a vždycky, když si dám v nějaké číně zeleninové nudle, tak tam najdu kuře. Tak tady se mi to, doufejme, nestane)


Black and gold dress is from NYC and it´s Alice and Olivia, I already wore it here. I felt like I need another color, so I finally bought a bag in my favorite electric blue. I paired it with a bracelet in the same shade.

Černozlaté třpytivé šaty Alice + Olivia jsem si koupila před dvěma lety v New Yorku, měla jsem je na sobě tady. I když černou a zlatou miluju, potřebovala jsem další barvu. Dlouho jsem k takové kombinaci chtěla kabelku v odstínu electric blue a sehnala jsem tuhle v Topshopu. Vzala jsem k ní náramek v stejném odstínu modré, tak jsem byla ráda)


Alice + Olivia dress, Topshop bag and ring, MBMJ bracelet, Swarovski earrings, Zara coat and booties

 Pics by Halin Selasicz, Moda.cz

5 komentářů:

  1. ty saty jsou uplne super!moc ti to sluselo!!

    OdpovědětVymazat
  2. Suprové šaty, já bych zvolila spíš růžovou než modrou :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  3. I love the Zara coat! The half leopard is soo rad.

    Stop by sometime, xo Natalie
    lavagabonddame.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat