pondělí 7. ledna 2013

obsessed with bracelets

Dolehla na mě náramková obsese. Nikdy jsem je moc nenosila, náhrdelníky vlastně taky ne. Jediný, co jsem vždycky milovala, byly náušnice. Nicméně můj nezájem o náramky se změnil v obsesi a New York se stal terčem mého zásobení.

Dnes mi konečně opět začínají tréninky, hurááá!

I got obsessed with bracelets. I was never really into bracelets, same case with necklaces. The only kind of jewelry I always loved were earrings. Anyway my lack of interest in bracelets turned into obsession and New York became target of my supplementation.


    And I´m still dreaming about California (bracelet).



1 komentář:

  1. lovely bracelets! Your blog is cool :)

    Do you want to follow each other? :)
    http://fantasyfashioned.blogspot.com/

    xx ♥

    OdpovědětVymazat