pondělí 7. ledna 2013

Billionaire Boys Club Beanie

Jeden z mých nejoblíbenějších (a velice praktických) doplňků, který jsem si přivezla z NY, je čepice Billionaire Boys Club. Baví mě navy barva a jak kontrastuje se žlutým logem kosmonauta. Když se lednovou Fashion Challenge staly čepice, bylo u mě jasno. To logo miluju a nemůžu se dočkat, až se zapracuje na dámské kolekci Billionaire Girls Club.
Tohle temné počasí mě trochu deprimuje, tak mám nutkání nosit barvy. Čím svítivější, tím samozřejmě lepší.

One of my favorite (and very practical) accessories I brought from NY is Billionaire Boys Club beanie. I love the navy color and the contrast with yellow logo with astronaut. So it was clear what I´m gonna do when Fashion Challenge for January became hats. I love the logo and can´t wait for new Billionaire Girls Club collection.
This dark weather is kind of depressive so I feel like wearing colors. The brighter, the better!



BBC beanie, Forever 21 parka, sweater, t-shirt, earrings, Topshop pants, Steve Madden Troopa boots, Marc by Marc Jacobs bag, MJ necklace, Casio watch

2 komentáře:

  1. Super svetrík aj topánky su uzasne ♥ :)

    www.seesimona.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. That bag is everything! Like your cardi too :)

    OdpovědětVymazat