čtvrtek 4. srpna 2011

Po delší době jsem zpátky. Myslela jsem na to, že už se na blog nevrátím. Mám ale na zbytek léta spoustu plánů, které se mi v hlavě rozdělily do blogových příspěvků a bylo to jasný. Už teď po těch pár větách cítím, jak mi to chybělo. Potřebuju psát, vždycky jsem chtěla psát. Už odmala (ve stejné době jsem údajně řekla, že bych chtěla hrát basketbal za Lakers, což mi je v pravidelných intervalech spolužačkou připomínáno).

V době, kdy jsem zanedbávala blog, jsem psala (a stále píšu) na jeden web. Dělala jsem reporty, fotila. Zpívala. Tančila. Tohle všechno mě tvoří. A musí to jít ven! Další zájmy se rozvinuly - a blog bude poznamenán. Původní koncept, postování fotek mých outfitů, mě přestal bavit. Potřebuju něco dalšího. Být kompletní (a toho pouze focením mého stylu oblékání nedosáhnu).

To je zas slibů, tak snad neskončím po dvou postech. Mé outfity už jsem pěkně dlouho nedokumentovala. Poslední pics, co mám, jsou ze street dance kempu, kde jsem byla na začátku července. Měl ohromnou hroznou sílu, vztah k tanci lidi vyloženě spojoval, tak mocnou atmosféru jsem nezažila. Jamovalo se až do rána a fotky za denního světla vznikaly ve (velice) časných hodinách.








Žádné komentáře:

Okomentovat