pátek 4. března 2011

LEOPARD. LEO. TIGER.

Leopardí vzor je můj nejoblíbenější. Jsem lev. V čínském horoskopu jsem tygr.

Leopard print is my favorite. I´m leo. In chinese horoscope, I am tiger.








And I love it.

boots from Dr. Jays, skirt? some weird store), RACHEL Rachel Roy cardigan, pashmina from street market, bracelets - the leather one is from street market, the gold bracelet is by Kate Spade

6 komentářů:

  1. mnauk!! leopardo-leo-tygrici na hrad! popisky co je odkud a co mi chybi, se v tm ztracim :)

    OdpovědětVymazat
  2. teda!!!! super!!! takovyhle leopardi veci bych si i nechala libit!!! zjistila jsem totiz, ze leopardi mam jen jeden limecek na svetriku!!!

    OdpovědětVymazat
  3. ah já mám moc ráda všechna zviřata ale nejvic kočky!:)

    OdpovědětVymazat
  4. dekuji))
    simsalabim diky beru na vedomi, popisky pridany)
    moly koukej napravit!!)

    OdpovědětVymazat