středa 16. března 2011

TWO

Začala jsem mít hodně ráda náramky. Mají rády, když jich nosím víc najednou. Většinou stačí dva. Aby jim nebylo smutno a aby si mohly povídat. Ze stejného důvodu jsem si pořídila dvě kytky.

A ségra dva psy (aby měli komu stoupat na oko). Já mám proto ségru (ne kvůli stoupání na oko, ale abychom si koupily cupcaky).

I really like bracelets now. They like it when I wear more of them at the same time. Usually it´s enough to wear two of them, so they don´t feel lonely and they can talk to each other. That´s also why I got two plants. And why my sister got two dogs (so they can step on each other´s eyes).

And that´s why I have a sister (not because of the stepping on eyes, but to buy two cupcakes)


AHOJ MOLY, JSI BEZVA!


Marc by MJ, Lucky Brand


street market, Kate Spade


Marc by MJ


Ikea (not named yet)


Eau So Fresh and Eau Fraiche



Pillo and Pajda


11 komentářů:

  1. Diky, ty taky :o)
    A jak na to tak koukam, tak mas hned dva od Marca... aby se nebaly, chapu :o) A to stoupani na oko je sladky!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám ráda náramky :) Krásné fotečky!

    OdpovědětVymazat
  3. ten zlatyvelky naramok je paradny! a hafankovia rozkosnyy!:) pekny blog, moc moc

    OdpovědětVymazat
  4. :))) moje noha! :))) a jeden parfem, ktery mam, a druhy co chci, mnaaau! ve dvou se to lepe tahne, mas pravdu, a taky mas uzasne naramky, chci nejaky novy :))

    OdpovědětVymazat
  5. ty náramky jsou perfektní, btw odkud máš ty Jacobse?

    OdpovědětVymazat
  6. diky) to je primo z obchodu Marc by Marc Jacobs v NY, oboji za par dolaru

    OdpovědětVymazat
  7. Marc Jacobs is love.
    And I think that plant on the right looks like a Sally. And if you name it Sally, then the dude on the left has to be Harry... I guess.

    OdpovědětVymazat
  8. Where's my picture w cupcakes??!!!

    OdpovědětVymazat