neděle 13. února 2011

second hand market

Dnes jsem se byla podívat na trh s použitým zbožím na 72. ulici. Většina věcí mě nezaujala, byly to často jen předražené krámy. Je to ale docela velký trh, který pokračuje dovnitř budovy školy.





Nicméně, vždy projdu všechno a tak jako mnohokrát se mi to vyplatilo i dnes, když jsem odcházela s vintage kabelkou Givenchy, kterou starší paní, která ji prodávala, koupila v roce 1960 v Paříži. I heart NY!

6 komentářů:

  1. i taky heart NY .)) krasna tasticka, ejste se milibi ta srstnata v kosiku na 3. i 4. fotce :))

    OdpovědětVymazat
  2. skvělé fotky :)
    A ta kabelka je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  3. jéé! tam se chci jednou podívat! a taky jsem četla, že je tam někde obrovská hala, sekáč plný luxusních značek...jen jsem zapomněla kde to bylo a jak se to jmenovalo..než se tam podívám, musim se poptat!:) ale než si našetřím na letenku, to bude stejně ještě trvat..:D

    OdpovědětVymazat