neděle 27. února 2011

NYFW - L.A.M.B. - MY OUTFIT

Na L.A.M.B. přehlídku, která se konala v Lincoln Center poslední den NYFW jsem se rozhodla jít v kalhotách, přestože vždy preferuji šaty. Ve skutečnosti jsou tmavší než na fotkách, kde jsem ozářená bleskem. Šla jsem tam sama, takže jsem musela otravovat lidi, aby mě vyfotili a z těch (hodně) fotek jsem našla pár, které nejsou rozmazané, kde mě není jen půlka a podobně (a stejně na některých musejí být minimálně useklé boty).

Ale stejně jsem byla trochu nejistá, když jsem na sobě neměla šaty. Co říkáte?

Although I always prefer dresses, I decided to wear trousers for the L.A.M.B. show that took place in Lincoln Center the last day of NYFW. They are actually darker than on the pictures where I was blinded by flash. I went to the show by myself, so I had to bother other people to take pictures of me. From the many pictures, I found a few of them that were not blurred or where wasn´t just like a half of me (but at least part of my shoes must be cut on some pictures).

I was still kind of uncertain with my outfit, I am used to wear dresses. What do you think?








ZARA ankle boots, Marc by MJ jeggins and clutch, Ellen Tracy blouse, H&M jacket

4 komentáře:

  1. Obcas si taky vezmu kalhoty a citim se nesva, ale myslim, ze pro lidi kolem to byva zajimava zmena... myslim ale, ze ti to sluselo - sako se skvelou podsivkou a MJ clutch to jisti ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. Já myslim, že si chybu neudělala, vypadáš fakt skvěle!

    OdpovědětVymazat
  3. ja by som si tiez vzala saty, ale to sako je proste super!

    OdpovědětVymazat
  4. i like it baby, ale to jsem ti rekla uz v patek prece :))

    OdpovědětVymazat