středa 23. února 2011

NYFW by me - WORDS - o módním nadšení mé sestry aneb CFDA/VOGUE Fashion Fund

CFDA/VOGUE Fashion Fund byla první ze tří přehlídek, na které se mi podařilo dostat. Začínala v osm hodin večer v hlavním stanu v Lincoln Center. Bylo mi řečeno, že po půl osmé už se nedostanu dovnitř. Naplánovala jsem si tedy vyrazit včas, bez stresu, abych si mohla jen užívat tu nádhernou nervozitu ze skutečnosti, že (opravdu!) jdu na NY Fashion Week.

To nešlo zrovna lehce, když jsem v za tři minuty půl osmé naháněla sestru, která mě měla doprovázet a jejíž přítomnost...nebyla úplně přítomná. "Čáu, jsem pár ulic od tebe, jdu ještě na wc do obchoďáku." Vybavujete si větu, kterou byste v této situaci slyšeli raději (a která je elegantnější)?

Drama se naštěstí nekonalo, lidé mohli vstupovat do sálu snad ještě po osmé. Tak jsme si to alespoň trochu zpestřily, že.

Když jsme vešly na místo konání, chvíli jsme se občerstvovaly a nasávaly atmosféru v hlavních prostorách stanu. Poté jsme se připojily k davu, který směřoval na přehlídku, kde své modely prezentovalo 50 návrhářů. Usadily jsme se a prohlížely si lidi sedící v první řadě. "Anna Wintour! Támhle je Anna Wintour!! A vedle ní její dcera!" vyjekla jsem na sestru, která mi odpověděla: "Proč sedíme až tady, co když budu chtít na záchod?" (Další komentář, předpokládám, není nutný)

Když přehlídku uváděl sám (velký) André Leon Talley, tak už jsem v pauzách mezi focením omdlévala (sestry pozdější popis spolubydlící byl, že tam "někdo hrozně dlouho kecal").

Poté přehlídka začala a můj pohled kmital z modelek na výraz Anny Wintour (který se překvapivě moc neměnil). Nevěděla jsem, jestli dřív sledovat molo nebo fotit. Spojila jsem obojí a jeden výsledek je, že jsem většinu modelů viděla přes foťák a druhý je skoro 400 rozmazaných fotek.

Po zhruba patnácti minutách byl konec (to byl vážně fofr). Následovalo sestry "a kolik že jsme to zaplatily za těch 15 minut?"

Při odchodu z tohoto sálu (a sestřině odběhnutí domů) jsem se připojila k davu mířícímu na další přehlídku. Dobrovolníci, kteří kontrolovali lístky, už byli zřejmě moc unavení a já najednou stála na přehlídce Iriny Shabayevy. Dokonce mi byla nabídnuta místa k sezení. Po fotkách z předešlé přehlídky, kde jsem seděla a kde jsem vyfotila víc hlav diváků než těl modelek, jsem se ale rozhodla zůstat stát. Modely Shabayevy se mi velice líbily a celá přehlídka na mě působila příjemněji než ta předešlá, kde mě tolik modelů nezaujalo.

Po skončení přehlídky jsem se naposledy rozhlížela po hlavním místě konání NY Fashion Weeku a oblékala si kabát, když se se mnou dali do řeči dva muži. Vedle se konala after party, na kterou spěchali, jen proběhli kolem slečny, která kontrolovala lístky na party a zavolali na ni, aby mě pustila dovnitř.

Aaaaaaaa after party Fashion Weeku! Myslela jsem si. Dost mě to tam nudilo a v půl jedenácté byl konec. Zřejmě jsem nebyla na té pravé after party. Chvíli jsem se ještě bavila s těmi muži, chystali se na Fashion Week snad každý den. Zdravili úplně každého, byli milí, dali mi vizitku, ať se jim ozvu. Asi bych se s nimi dostala na další přehlídky a jiné akce. Měla jsem však (překvapivě) takové tušení, že by poté chtěli něco, co jsem rozhodně neměla v plánu.

Rozloučila jsem se, nastoupila do yellow cab a vystoupila u obchodu, abych si (paradoxně po večeru plném modelek) koupila zmrzlinu (což není klišé, ale fakt).

Šla jsem vstřebávat celý ten zážitek do ulic New Yorku. Do ulic města, které opravdu nelze jinak než milovat.

I heart NY!

(Vzhledem k tomu, že je pět ráno, budou doprovodné posty s fotkami místa/modelů/lidí/after party nahozeny v přípustnějších hodinách)

Mějte se bezva!

1 komentář:

  1. Uaaa!!! Tohle jsem přečetla jedním dechem, málem se rozbrečela představou, že by se mi taky poštěstilo a zcela nepokrytě ti závidím. :o) Tvůj Lastminute outfit se povedl - zapadla jsi tam a ze byla afterparty nudna? Hm... inu... to afterparty byvaji casto, dulezite je to, s kym tam jsi - a tobe ocividne chybela podobna fashion victim, jako jsi ty. Noo... nechci se vnucovat, ale priste vezmi s sebou me!!!! ;o) A diky za komentar... :o)

    OdpovědětVymazat