úterý 15. února 2011

MEET YOUR LOVE IN NYC

Valentýn je za námi a já ve městě konečně přestala zakopávat o kýčovité cokoliv červené barvy, z plyšového materiálu a ve tvaru srdce či jiných orgánů.

Seznámit se s někým v NYC je snad ta nejjednodušší věc na světě. Otázka, jestli o to stojíte, je vedlejší. Šla jsem ven se sestry spolubydlící Robbie. Těšila jsem se, jak si po dlouhé době popovídáme a zatančíme.

Ani jedno se nekonalo. Klub byl narvanej k prasknutí, hudba byla špatná a nově zavedené (velice vkusné) tanečnice klub degradovaly totálně.

Čekala jsem, až Robbie dopije drink, abychom mohly odejít. Mezitím přišlo pár "hello, what´s your name baby?" mužů, z nichž jeden se nenechal odradit mým otráveným výrazem a rozhodl se mi poradit, že když se budu mračit a mít negativní přístup, budu to mít v životě hodně těžké. Neřekla jsem mu, že můj výraz se dost změní, když odejde a poděkovala mu za radu.

Další imbecil si odpustil filozofii a řekl mi pětkrát "smile".

Většina těch mužů tam jen stála a čuměla (jiné slovo by nebylo dostatečně výstižné). Jakmile spatřili ženu, okamžitě za ní letěli a ptali se jak se má, jak se jmenuje a odkud je. Dva z nich mi nezávisle na sobě na Českou republiku řekli, že mají rádi Istanbul.

Popovídání s Robbie se nekonalo a abych si zatancovala, musela jsem navštívit Broadway Dance Center. Nicméně už vím, jak je jednoduché seznámit se s někým v New Yorku.

Na ulici na mě jeden popelář zavolal "I need a girlfriend!"

Takže pro všechny single ladies, co už nechtějí čekat na toho pravého, jeďte do New Yorku!

Narazíte na něj rychleji než u nás v Istanbulu.

4 komentáře:

  1. :)))) ja cekala nejake happy end rozuzleni, sakra :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc pekny clanok, som sa nasmiala tak najvyssi cas ist do toho NY ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ♥ :-* ♥... ja Ti za ten peknej clanek poslu taky par organu :DD

    OdpovědětVymazat
  4. :DDDD krásně a vtipně popsaný :DDD kdybych měla vypsat co mě rozesmálo, zkopíruju celej text :D

    OdpovědětVymazat