sobota 19. února 2011

last day

Dnes je můj poslední den v New Yorku, zítra odjíždím. Vůbec nechci zpět do Prahy. Tady vyjdu ven... a jsem v New Yorku!

Today is my last day in New York, I´m leaving tomorrow. I don´t want to go back to Prague. I go outside here.. and I am in New York!













Fashion Week. Nakupování. Akce. Tanec. Hudba. Lidi! Dějí se tu neuvěřitelné věci. Nějaká dívka ležela na zemi, něco se jí stalo a kolemjdoucí za ní běželi, aby jí pomohli. Když jsem stála ve vestibulu metra a koukala do mapy, lidé se u mě zastavovali a ptali se, kam se potřebuji dostat. To už byl opravdu šok.

L.A.M.B. show byla úžasná, na záznam Fashion Weeku si musím vyhradit hodně času. Bude to ale velice brzy.

Teď jsem zaměstnaná přemýšlením, jak všechno nacpu do jednoho kufru.

Snad se dostanu i k samotnému balení.
Fashion Week. Shopping. Events. Dance. Music. People! Unbelievabe happens here. There was a girl lying in the street, something happened to her and people actually went there to help her. When I was in subway stop looking into the map people were stopping by to tell me where to go. That was really shocking. (For those that are not from the Czech republic - try to faint or to ask for help in Prague)
The L.A.M.B. show was amazing, I have to save more time to write about Fashion Week. But it´s gonna be soon.
Right now I´m busy thinking about how to pack all my stuff.
I hope I will get to the actual packing too.

5 komentářů:

  1. hlavne dobre dolet kocko, i s kuframa :) styska se mi, ach jo...

    OdpovědětVymazat
  2. teď jsem si uvědomila, že já vlastně nemůžu jen tak letět do NY protože bych se nedokázala vrátit.

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, tolik ti závidim.
    Ještě že jsem narazila na tvůj blog, zachránil mi den:D - strašně jsem se nasmála u článků Meet your love in nyc (posílám pozdrav z Istanbulu!:D:D) a u Jak na new york fashion week? :D
    Musí to bej děsně, děsně, ale děsně supr. Závidím tvojí seégře tu odvahu, přestěhovat se tam.
    No jo, kdo by z tý naší maličký zaprděný šedivý český zemičky nezdrhnul, že... :/

    OdpovědětVymazat
  4. je dekuju)) jsi mila) no, mam dost silny tendence rikat podobny veci, ale zas nemuzem prahu uplne zatracovat, ze)

    OdpovědětVymazat