středa 16. února 2011

ANDY TORRES

Včera se mi stala skvělá věc. Jela jsem metrem vyzvednout sestru a strávit s ní dvě hodiny, než se vrátí do školy. V plánu byl pokus číslo 2 o to navštívit muzeum (minule jsme skončily v obchoďáku).

Something amazing happened to me yesterday. I went by subway to pick up my sister and to spend two hours with her before she had to go back to school. Our plan was try number 2 to visit a museum (last time we ended up in a shopping center).

Když jsem vystupovala z metra, potkala jsem Andy Torres, moji nejoblíbenější bloggerku. Byla pozvaná na Fashion Week. Je nádherná!

When I was getting off the subway, I ran into Andy Torres, my favorite blogger, who was invited to NY Fashion Week. She was so beautiful!

Dnes se mi podařilo sehnat vstupenku na zítřejší L.A.M.B. přehlídku. Je to zároveň poslední den NY Fashion Weeku. Pozvánka je na jméno někoho jiného, tak doufám, že se to obejde bez zbytečných dramat. Jestli všechno vyjde tak, jak má, nahodím najednou report ze všech přehlídek, na kterých jsem byla. Očekávám ucelený dojem)

Today I managed to get a ticket for tomorrow´s L.A.M.B. show. It is also gonna be the last day of Fashion Week. The invitation is on somebody else´s name, so I hope there won´t be any drama. If everythings is great, I will report together all the shows I visited when I have some general impression.

Mimochodem, pokus o navštívení muzea č. 2 tak neúspěšný nebyl, skončil nákupem dvou párů bot.

Mějte se bezva!

By the way the try number 2 to visit a museum wasn´t that unsuccessful, I got two pairs of shoes.

Have a great time!

5 komentářů:

  1. :)) sakra ja chci zase do NYC ua :) uzij si LAMB!!!

    OdpovědětVymazat
  2. tak to je bomba!!!!!super:)!!ja bych radsi ale videla chiaru:p

    OdpovědětVymazat
  3. týýýjo, je Andy milá?? nebo jak na tebe působila celkově?? těším se na report.

    OdpovědětVymazat
  4. dekuju)) je moc mila, mela radost, kdyz jsem ji oslovila, jestli je to ona a ze miluju jeji blog)) sla prede mnou po schodech a mela velky slunecni bryle a ja porad koukala, jestli je to ona a pak si je sundala a bylo to jasny))

    OdpovědětVymazat