pondělí 13. září 2010

THE WORST OF NEW YORK

Fotky z interiérů obchodů jsou foceny rychle na mobil, je to zakázané. Ale i kdyby mě táhla pryč ochranka, tohle bych musela vyfotit.

Pictures from the stores were taken quickly by cell, because it´s prohibited. But no matter what it takes, I really had to document these.

Skechers Shape Ups - Shape Up While You Walk!



Barbie sandals - jsou to boty z dámského oddělení, nejsou dětské/the shoes are not for kids, it´s women´s collection




And the winner is...


2 komentáře:

  1. hahahaha jsem se trosku zasmala po ranu :))
    sketchers obludky jsem zahlidla i u nas, myslim, ze ani vidina hezkeho zadku me nedodnuti nosit neco tak HNUSNEHO, jako jsou ty boty, katastrofa, myslim, ze i proto ma takovy uspech reebok (protoze easy tone vypadaji relativne normalne). barbie me moc neprekvapuje (hello kitty totiz neni moc daleko od tohohle :)) a nosit v ruce podprsenku :)))) dekuji nechci :))))
    super clanecek! .)

    OdpovědětVymazat
  2. někdy bývám, co se týče oblečení, docela přecitlivělá..třeba se mi dokáže udělat mdlo, když se setkám s něčím opravdu hodně nevkusným (ale pozor, zase mám někdy ráda kýč...:)
    ty skechers...brrr:///

    OdpovědětVymazat