pondělí 30. srpna 2010

SUNDAY

Včera jsem měla bezva neděli. Byla přesně taková, jaká má být - klidná, ale zábavná. Obvykle v neděli spíš nadšeně čekám na pondělí. Včera jsem se ale šla projít po městě, podívat na trh, případně dokoupit dárky. Ve stejný čas se stejným plánem vycházela i spolubydlící Robbie, takže jsme vyrazily spolu. Vystoupily jsme z metra na 59. ulici - Columbus Circle a prošly trh po Broadwayi k Times Square. Když jsme úspěšně nakoupily dárky pro sebe, musely jsme rychle vběhnout do metra a odjet někam, kde se dá aspoň trochu pohnout.


tílko Baby Phat, sukně Strawberry, flats H&M





Náš nový cíl byl Meatpacking District. Po jatkové minulosti v roce 1900 a sexuálních "skandálech" v 80. letech, Meatpacking District se v 90. letech posunul jinam. Po otevření butiků jako Diane Von Furstenberg, Christian Louboutin či Alexander McQueen a restaurací jako Pastis a Buddha Bar byl v roce 2004 Meatpacking District jmenován New York magazinem nejmódnějším neighborhoodem New Yorku.


V této oblasti jsem předtím byla dvakrát v pátek večer a v neděli jsem Meatpacking District viděla poprvé za světla. Vlastně se to ani moc nelišilo, plno mladých lidí, živá a fresh atmosféra. Ta byla o to výraznější, že byl den. Cítila jsem se tam dobře. Daly jsme si večeři kolem šesté, což je na mě dost brzy, ale byla velice dobrá. Pak jsme se procházely a skončily v dineru s muffinem a čokoládovým shakem. Zahrádka byla venku na hlavní, bylo to jako sedět přímo na ulici, perfektní rozhled a zakončení jedné neděle v New Yorku.

3 komentáře:

  1. jeee to jsou superfotky .) to nove zahlavi mas na jednicku .) a profilova gengstafotka jo .)) yess NYC!
    vyfot nam jeste ten prsten co mas na psoledni fotce, vypada huste :)

    OdpovědětVymazat
  2. dik)) prsten bude vyfocenej zvlast v obsessed with rings)) ale to nafotim az v praze)

    OdpovědětVymazat