čtvrtek 12. srpna 2010

IN LOVE WITH...

...MARC JACOBS!

Včera jsem se náhodně dostala do ulic Greenwich Village a ještě náhodněji do Marca Jacobse. Záviděla jsem kolemjdoucím s velkými taškami, které nesly jeho jméno, tak jsem se šla aspoň podívat dovnitř. V malém obchodě bylo narváno jak v H&M a ceny této prodejny, kde byly hlavně doplňky a trička, se HM také docela podobaly (!) Následovala půlhodina detailního zkoumání všeho, co se nabízelo, završena odchodem s mojí vlastní velkou taškou Marc Jacobs a velice (velice) spokojeným a vítězným výrazem.

Nahazuji pár fotek interiéru, rychle vyfocených na telefon.





Byla jsem i v prodejně s celou dámskou kolekcí, která se už cenově lišilla, naštěstí mě ale nic nezaujalo natolik, aby mi opadla radost.

To už nemůžu říct o kabelkách, které obdivuji už nějakou chvíli a jejichž ceny se pohybují na 298 a 398 dolarech.
(zdroj: www.bloomigdales.com)







EVERYBODY LOVES MARC JACOBS!



Tílko Baby Phat, sukně Urban Outfitters, tights Calzedonia, flats Marc by Marc Jacobs

2 komentáře:

  1. ja te zastrelim :)) nadhera :) cekam na detailni info co sis teda poridila ty .)))

    OdpovědětVymazat
  2. ááááááách!!! :)) to je ráj!

    OdpovědětVymazat