čtvrtek 19. srpna 2010

I HEART NY

Občas je to tu úplně jiný svět.

Prohlížím si kabelky Prada za (nejnižsí cenu) 1300 dolarů v obchodním domě Saks Fifth Avenue. Porovnávám s kabelkami Dolce&Gabbana, Dior, Fendi, Yves Saint Laurent, Marc Jacobs s kolekcí kabelek které jsou cenově o dost dál než ty, které jsem zmínila v jednom z předešlých příspěvků. U mě vedly kabelky Prada, kde byla nádherná většina kabelek. Hned za Prada následuje Dolce&Gabbana.

Konečně jsem si všechny designové kabelky mohla pořádně prohlédnout. V Praze se do takových obchodů bojím vstoupit) Ani v Bloomingdales jsem nenarazila na kousky jmenovaných značek.

Kabelky jsou krásné, vzduch však je v těchto domech chladnější. Není tu zrovna narváno. Ve Forever 21 a H&M je atmosféra nesrovnatelně uvolněnější. V sekci bot se to však celkem podobá, nikdo se nesoustředí na svůj výraz, když jde o boty. A zákazníci jsou hýčkáni.

Občas je to tu úplně jiný svět.

Pátá avenue, Public Enemy v Central Parku zadarmo, special guest Cold Crush Brothers. Druhý den N.E.R.D, procházení po Union Square, unavené sezení na obrubníku a následné mávání projíždějícímu Pharrellovi.

Občas je to tu úplně jiný svět. Mlhavý a nejasný. Ale je to láska!


3 komentáře:

  1. bohužel se nezmůžu navíc než na : závidím.

    zajímalo by mě, jak se ti pak vrací zpátky do ČR? těšíš se nebo smutníš?

    OdpovědětVymazat
  2. no vidim ze si to uzivas .) to love je skvele, super fotka!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Cao, no, je to jak kdy. Byla jsem tu v dubnu na tyden se Simsalabim) a to se mi vracelo hodne tezko. Jinak to tak hrozny neni, miluju totiz svy mesto) je to taky dost podle toho, jestli se mas doma na co tesit

    OdpovědětVymazat