úterý 24. srpna 2010

BARNEYS WAREHOUSE SALE

Obchodní dům Barneys má momentálně v NYC skladový výprodej s až 70% slevou. To s sebou nese následky. Regály s botami jsou přeházené a lodičky Lanvin či Christian Louboutin zničené. A vůbec to není hezký pohled. Pečlivé hledání se však vyplácelo. O tom ale jindy.







Cestou jsem narazila na obchodní dům Loehmann´s, kde mě zaujaly kabelky Elaine Turner. Ty měly také zajímavé slevy.




Pak nakoupit do Wholesome Foods.




A konečně domů. Tohle nebyl moc náročný příspěvek, odpovídá to však mému dnešnímu stavu.




triko Marc by Marc Jacobs, sako H&M, pětidolarová pashmina z trhu, džíny Uniqlo, kozačky Chinese Laundry

2 komentáře:

  1. jezis pijo :)) no ale ty kabelky mnam :) jsem zvedava na ulovky, vubec se nechlubis .))

    OdpovědětVymazat
  2. ááá! no to je místo, kam se jednou doufám podívám!!! :) kamarádka si přivezla plný kufr bot, kabelek a šatů - prady, diora, versace a ostatních značek jen za pár dolarů! :-|
    jako já nejsem závistivej člověk, ale mám i svý charakterový limity :D

    OdpovědětVymazat