sobota 31. července 2010

leny goes to new york

Na druhou polovinu léta jsem vyjela do New Yorku. Jsem tu pár dní, venčím ségře psy, snažím se z nich nezešílet, chodím po městě. Je tu okolo 30 stupňů, metro a všechny obchody jsou velice klimatizované a hned jak mě z toho přestane bolet v krku, začnu si to tu užívat.

Dlouhé venčení vyčerpává. Rozhodně nebudu psát příběhy o pejskách, není nic otravnějšího, než když někdo vypráví příběhy o zvířátkách (hlavně o koních). Něco mě ale dost zaujalo - v místním parku jsou výběhy pro psy a každou neděli jsou pro pejskaře koblihy a kafe zadarmo! Tohle zavést v Praze, tak by si lidi psy na neděle snad půjčovali.

V průběhu dodám info o obchodech, na Times Square je nový Forever 21 se čtyřmi nebo pěti patry, dobré ceny, akorát snahu najít zboži, co je vystavené v jednotlivých patrech, dříve vzdáte, než ho najdete, posílají vás totiž z jednoho patra do druhého (až pátého).

V Sephoře na 5th ave jsem byla před zavíračkou, takže jsem nestihla objevit vše, co u nás nemáme, hodlám však tyto znalosti doplnit, stejně jako nafotit nádhernou tvářenku NARS, kterou jsem zahlédla včas.

Century 21 bude na samostatný příspěvek a minimálně na tři návštěvy, je obrovský a jsou v něm designové věci za outletové ceny, které jsou minimálně o polovinu levnější a velice (velice) příjemné.

Největší obchodní dům Macy´s, který zabírá celý jeden blok, má zase tu výhodu, že turisté si mohou vyzvednout poukaz na 10% slevu (což neplatí na všechno zboží).

K nákupu ve Victoria´s Secret stále sbírám odvahu. Děje se tak poté, co jsem si přečetla v českých novinách o problému obchodu se štěnicemi.

Chtělo by to nějaké příjemné zakončení, kde se nemluví o hmyzu.

Nahazuji pár fotek a chystám se na battle k 33. výročí Rock Steady Crew.

Mějte se bezva a keep it Wild Style!





Žádné komentáře:

Okomentovat